onsdag 10 juni 2009

testresultat - Gud finns!

Gjorde humanisternas test på nätet. Det var det mest vinklade test jag ar varit med om. Jag har för mig att alla tester ska vara förutsättningslösa för att resultatet ska kunna användas. men inför varje fråga där jag svarade "fel" så kom det upp en stor faktaruta, obs, obs, obs!! Tydlig indikation på att jag i mina frågor var på fel spår... Själv anser jag mig väl vara ganska mycket på rätt spår och rätt unik också enligt resultatet.

RESULTAT
Du verkar höra till den mindre del av Sveriges befolkning som är mycket religiös.
Trevligt att du tog dig tid att göra vårt test ändå! Fortsätt gärna att fundera på varför ni religiösa ska få ha så stort inflytande i Sverige, fast vi som inte tror på någon gud är mångdubbelt fler.

Det vore också spännande att ha dig med i vår debatt. Välkommen!
Med vänliga hälsningar / Humanisterna

1 kommentar:

annebelle sa...

;-) Samma resultat som jag fick! Gillar den leende kyrkan.